لوکس مارکت

فروشگاه اینترنتی لوکس مارکت

لوکس مارکت

فروشگاه اینترنتی لوکس مارکت

هندزفری بلوتوث طرح اپل

فروش ویژه هندزفری بلوتوث طرح اپل


هندزفری بلوتوث طرح اپل
امکان پاسخ گویی به تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS
اتصال همزمان به دو دستگاه
هندزفری طرح اپل مدل HBQ I7 یک هندزفری ظریف و بسیار زیباست که داخل گوش قرار گرفته و به صورت تکی عرضه می گردد. این دستگاه بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 4 به دستگاه هوشمند شما وصل می شود و یکی از نقاط قوت آن این است که می تواند به طور همزمان به دو دستگاه وصل شود. با این ایرفون بی سیم میتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ داده و به راحتی موزیک پخش نمایید.از دیگر خصوصیات آن می توان به سیستم کاهش نویز، میکروفن داخلی، وزن کم و زیبایی اشاره کرد.باتری لیتیوم پلیمری آن در حدود 80 دقیقه شارژ کامل شده و امکان مکالمه و پخش موزیک را برای شما فراهم می کند.ت.

قیمت: 49000 تومان

بافت مردانه Morino

فروش ویژه بافت مردانه Morino


بافت مردانه Morino
طراحی فوق العاده شیک
بافت بسیار ظریف و برجسته
فری سایز (مناسب L/XL)
این بافت زیبا با طرح برجسته بر روی بازو ها و انتهای بافت جلوه ای ویژه داشته و مورد پسند جوانان خوش پوش و جویای مد قرار گرفته است و به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه شده است. استایل این بافت به صورت بلند و انتهای آن به صورت Loung Tail می باشد که امروزه میان جوانان طرفداران بی شماری دارد. ویژگی برتر این محصول کیفیت و بافت بی نظیر آن می باشد.

قیمت: 39000 تومان

خرید پستی شنل مردانه Happy

فروش ویژه شنل مردانه Happy


شنل مردانه Happy
طراحی مدرن مخصوص جوانان مشکل پسند
سایزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
دارای کلاه و آستین مدل شصتی (Finger)
شنل مردانه Happy با طرحی نوین و آستین مدل شصتی (Finger) با چاپ فوق العاده با کیفیت در ناحیه یقه عرضه شده است تا رضایت شما مشتریان مشکل پسند و جویای مد و استایل را جلب نماید. این شنل به صورت فری سایز ارائه شده و مناسب افراد با سایز لارج تا ایکس لارج است.

قیمت: 55000 تومان

بافت مردانه یقه اسکی Paya

فروش ویژه بافت مردانه یقه اسکی Paya


بافت مردانه یقه اسکی Paya
بسیار شیک و راحت
کیفیت متمایز و فوق العاده عالی
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
بافت مردانه یقه اسکی Paya محصولی با کیفیت و با طراحی متمایز می باشد که به صورت دو رنگ (ترکیبی خاکستری و زغالی) عرضه شده است. طراحی این بافت به صورت کشباف می باشد و برای سایز های لارج تا ایکس لارج قابل استفاده است. این بافت یقه اسکی را به تمام آقایان خوش پوش و مشکل پسند پیشنهاد می کنیم.

قیمت: 45000 تومان

فروش ویژه کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasas

فروش ویژه کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasas

کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasas
طراحی جدید و فوق العاده شیک
دارای کفی شیار دار
ارائه شده در سایز بندی 37 تا 40
یکی از پر طرفدارترین کفش های موجود در سطح جهان کفش آدیداس Calabasas است که با طراحی فوق العاده شیک و راحت توجه همگان را به خود جلب نموده است. این مدل زیبایی خیره کننده ای داشته و در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد. این کفش در سایزبندی 37 الی 40 عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

قیمت: 49000 تومان